Najnovšie autorádiá a ich skryté komunikačné vymoženosti

V aute síce máme veľmi obmedzené komunikačné možnosti, no nie nemožné. Čo najrýchlejšie ich treba aplikovať, keďže nároky na efektívnu spätnú väzbu sa zvyšujú aj v tomto špecifickom prostredí. Rukami hore alebo bez? Najlepšie je to za pomoci špičkových technológií. Dnes si predstavíme výbavu a funkcie moderného autorádia. O ktoré ide?

autorádia
ANDROID 10 2G+16 Mercedes C, CLK, Vito,… autorádio

Prednosti nových autorádií

Hľadáte v spleti ponúkaného sortimentu najlepšie autorádio „na mieru“? Prvú pomoc možno hľadať medzi recenziami a „hviezdičkovými“ hodnoteniami – slovo odborníka má však úplne inú váhu  – zatiaľ čo vás na jednom mieste privítajú skvelí predajcovia, inde vám garantujú priamy dovoz od výrobcu a odborné poradenstvo. Úplne inak zapadne do moderného automobilového prostredia autorádio s expertnou inštaláciou a garanciou záručného a pozáručného servisu.

autorádia
ANDROID 10 2G+16 VW Touran 2016 autorádio

Žiadne cudzie, ale nám vlastné autorádio

Pozor! O nových autorádiách neplatí však, že sú tým lepšie, čím viac cudzích pomenovaní sa s nimi spája, no svojmu užívateľovi musia byť zrozumiteľné a pre ďalšie príslušenstvo kompatibilné. Tak sa v novom prostredí správa napr. autorádio s funkciou handsfree a s informáciami o volajúcom na displeji. Zosynchronizované môžu byť aj kontakty s telefónom a ešte zaujímavejšie s možnosťou vytáčania bez použitia telefónu.

V aute sa takéto autorádio nenesie ako v bavlnke, preto nároční užívatelia ocenia ochranu dotykových displejov pomocou dvoch skiel. Tak získava na odolnosti aj voči mechanickému poškodeniu. Taktiež vás nebude trápiť, čo skôr na novom autorádiu stláčať, keďže funkcie možno ovládať aj z volantu. Pre ešte lepšiu prehľadnosť si viete zosynchronizovať podsvietenie so svetlami a pre bezpečnosť pripojiť cúvaciu kameru. Autorádio vás ani nevyvedie z rovnováhy, ale k nej dostane, keďže má GPS modul priamo integrovaný.

Chcete toho od autorádia viac?

Ste nároční na hudbu, videá, na ich uloženie, usporiadanie a kopírovanie? Predstavujeme autorádio s hard diskom a prepojením s USB a SD. Jedna obrazovka vám nestačí? Buďte verní pokročilej POP technológii, ktorá ju prerozdelí pre každú funkciu zvlášť. A či to funguje? Vyskúšajte!