Marvel darčeky nájdete pre deti i dospelých

Superhrdinovia z dielne tvorcov komiksov Marvel patria už dve dekády medzi najobľúbenejšie filmové postavy. A to nielen pre mladých, ale aj starších. Thor, Spiderman, Iron man a ďalšie postavy si získali milióny fanúšikov po celom svete. A ako to u fanúšikov býva, aj títo chceli mať doma niečo od svojho hrdinu. Aj vďaka tomu sa marvel darčeky stali vyhľadávanými pre deti aj pre dospelých. A ako sa zvyšoval počet fanúšikov, rástla aj ponuka rôznych druhov darčekov.

marvel darčeky
Marvel darčeky prinášajú poctivé Thorove kladivo

Od kľúčenky až po počítačové hry

Či už ste fanúšikom Thora, Hulka alebo akéhokoľvek iného zo známych superhrdinov, v ponuke nájdete mnoho hračiek a iných druhov darčekov. Tak môžete mať svoju kľúčenku v tvare Thorovho kladiva, keramický hrnček s obrázkom svojho hrdinu či tričko s jeho motívom. Deti si zase môžu zašermovať s replikou meča, alebo sa hrať so zmäkčeným štítom Captain America, či inými zbraňami, ktoré ich obľúbený hrdina používa.

Marvel darčeky však nie sú iba na hranie. Na trhu je dnes už celá kopa rôznych zberateľských kúskov, z ktorých môžete vytvoriť svoju vlastnú zbierku. V ponuke je napríklad aj veľké množstvo rôznych Funko POP figúrok, z ktorých si môžete doslova vyberať. Bez problémov si tak môžete vytvoriť napríklad zbierku Funko POP figúrok všetkých postáv zo série Avengers, alebo hoci aj všetkých hrdinov z produkcie Marvel.

Spomínali sme už oblečenie s motívmi jednotlivých hrdinov aj celého tímu Avengers. No okrem toho nechýbajú Marvel plagáty, odznaky, peračníky, peňaženky a iné drobnosti, ktoré môžu byť skvelým darčekom pre každého fanúšika.

marvel darčeky
Darček v podobe meča Wonder woman Diany určite poteší aj nefanúšika marveloviek

Marvel darčeky môžete dať celej rodine

Skutočne je to tak, pretože na trhu sú v ponuke nielen hračky pre deti, či zberateľské figúrky. Bez problémov môžete svojmu dieťaťu kúpiť napríklad hrnček s tvare Thanosovej rukavice či Hulkovej ruky. Alebo to môže byť miska s lyžičkou s motívom Spidermana alebo iného hrdinu.

Pre dospelých fanúšikov to zas môže byť napríklad notebook s motívom Avengers a podobne. No a nechýbajú ani puzzle, či už klasické, alebo drevené, s rôznorodými marvel motívmi. O bohatom výbere tašiek, šiltoviek, šálov, čiapok a ďalších vecí ani nehovoriac. Vhodné marvel darčeky sa dajú nájsť doslova pre každého, kto by ich chcel. Takže môžete urobiť „marvelovskými“ hoci aj celé Vianoce či napríklad narodeninovú oslavu. Ale to už záleží len na vás.