Išli by ste na kúzelnícke predstavenie?

kúzelník

Kúzelník Peter Šesták a jeho jedinečné vystúpenie pre dospelých

Boli ste niekedy na kúzelníckom predstavení, ktoré nebolo výlučne pre deti? Mnohí z nás poznajú kúzelnícke predstavenia ako súčasť cirkusu, kam chodievame zväčša s deťmi. Niektorí si myslia, že poznajú všetky triky, a je pre nich takéto vystúpenie nezaujímavé alebo aj nudné.

V tomto článku vám chcem „povedať“ o predstavení, ktoré bolo jedným z najlepších, aké som na Slovensku videla. Predovšetkým, nebolo to vystúpenie pre deti. Osobne uprednostňujem, keď je kúzelník muž. Kúzelník Peter Šesták je profesionálny zabávač, ktorého predstavenie vás očarí, zabaví, prekvapí a zanechá vo vás nezabudnuteľný zážitok, ktorý si budete chcieť zopakovať. Okrem svojich vlastných predstavení, sa Peter Šesták často objavuje v televízii a na rôznych prestížnych podujatiach veľkých spoločností, ako sú napríklad Hilton, Orange, Rádio Express, Allianz, Heineken a mnohé ďalšie. Kúzelník Peter pôsobí ako profesionálny zabávač už vyše 15 rokov, čo je aj vidieť. Nemám nič proti začiatočníkom, no ani vy by ste nechceli zaplatiť za vstupenku na nejaké kúzelnícke predstavenie a potom sa dívali na roztraseného pána, ktorý sa červená zo svojich nevydarených trikov.

Kúzelník alebo dobrý herec?

Iluzionista by mal byť oboje. Predovšetkým je tam pre ľudí – divákov. Najviac si cením u akéhokoľvek zabávača jeho schopnosť improvizovať. Nie je nič lepšie, ako nasmiať sa a zabaviť aj napriek nevydarenému triku. A v podstate, pri kvalitnej improvizácii mnohí z nás ani nezistia, že išlo o prekrytie nejakej chyby.

Kúzelník Peter

kuzelnik

Medzi jeho trikmi nechýbali ani tie klasické, ani tie, ktoré prekvapili

Okrem svojich vystúpení sa každý rok objavuje aj na benefičných akciách. Peter Šesták absolvuje viac ako 300 vystúpení za rok na Slovensku, ale aj v zahraničí. Petrove vystúpenia obsahujú niektoré klasické triky s kartami, zmiznutie asistentky a iné, no prekvapí vás aj mnohými nevysvetliteľnými kúzlami, ktoré vám vyrazia dych. Veľmi sa mi páči, že jeho prístup a celkové vystúpenie je tak trochu iné. Nechajte sa očariť aj vy jeho jedinečnými predstaveniami. Viac na www.magicshow.sk