Futbalista z inej planéty – Cristiano Ronaldo

zájezdy-na-fotbalBaráž futbalových majstrovstiev sveta 2014 ponúkla viacero zaujímavých dvojzápasov, ale jeden z nich vynikal nad ostatné. Tento dvojzápas zviedli dve silné mužstvá vedené aktuálne asi najlepšími futbalistami v súčasnosti. Futbalový výber Portugalska zoskupený okolo Cristiana Ronalda a výber Švédska so Zlatanom Imbrahimovičom v strede.

4 góly v dvojzápase

Najdôležitejším faktorom bol určite portugalský útočník Ronaldo a hlavne jeho hattrick v druhom zápase na švédskej pôde. Ronaldo sto percentne využil tri dokonalé prihrávky od spoluhráčov a tým poslal portugalskú reprezentáciu na brazílske majstrovstvá sveta. Na toto sa snažil nájsť recept aj Zlatan Ibrahimovič, no bohužiaľ sa mu to nepodarilo. Hoci snaha sa určite uprieť nedá ani jednému mužstvu. V celom dvojzápase sa hral zaujímavý futbal a srdcia futbalových fanúšikov určite plesali od radosti.

Cristiano Ronaldo

Ústredná postava dvojzápasu je žijúcou a hrajúcou futbalovou legendou. Tento portugalský rodák, ktorý začínal s veľkým futbalom v tíme Sporting Lisabon, kde sa do prvého tímu vypracoval z futbalovej akadémie. Toto sa mu podarilo už ako sedemnásť ročnému. Netrvalo dlho a Ronaldo sa ocitol v hľadáčiku Manchesteru United, konkrétne Sira Alexa Fegusona. Nasledoval prestup do slávneho veľkoklubu na Old Trafforde. Tu zdedil číslo 7, ktoré predtým obliekali hviezdy ako Beckham a Canton. Po piatich rokov pod vedením Sira Alexa Fergusona nasledoval prestup do Bieleho Baletu, za neuveriteľnú sumu 93,6 milióna eur. Kde Ronaldo ako prvý hráč histórie prekonal hranicu 40 gólov v La Lige.

Zlatan Ibrahimovič

Tento pôvodom švédsky útočník s koreňmi v bývalej Juhoslávii v súčastnosti oblieka dres Parížskeho tímu Sain Germain. Za švédsku reprezentáciu hráva od roku 2001, ma za sebou veľa štartov na majstrovstvách sveta a aj Európy. Získal aj titul Švédsky futbalista roku 2008. Okrem toho bol viac krát nominovaný na Zlatú loptu. V súčasnosti patrí medzi najlepších futbalistov sveta.

Títo dvaja hráči patria k najlepším futbalistom súčasnosti a preto je sviatkom pre každého fanúšika vidieť ich hrať naživo. Takto som sa rozhodol splniť si futbalový sen aj ja. Vďaka ponuke cestovnej kancelárie som si už našiel svoj zápas a už teraz sa teším na to ako si zápas užijem. Ak sa chce ku mne niekto pridať tak neváhajte a nájdite si zápas v tejto ponuke.