Dámska móda pre výnimočné spoločenské udalosti

dámska móda

Svieža dámska móda aj pre špeciálne príležitosti

Spoločenská dámska móda je veľmi elegantná, ženská a pôvabná. Veď kde inde, ak nie práve na rôznych výnimočných spoločenských udalostiach, ako sú napr. svadby, plesy, návšteva divadla a rodinné či firemné oslavy, sa každá žena snaží vyzerať čo najlepšie, byť krásna  a jedinečná. Aj spoločenská dámska móda sa každý rok obmieňa, pretože rovnako, ako ostatná bežná móda podlieha aktuálnym módnym trendom.

Čo sa teraz nosí a čím nemôžete nič pokaziť…

V súčasných trendoch dámskej spoločenskej módy sú na prvom mieste voľne splývajúce modely šiat, alebo naopak šaty, ktoré dokonale kopírujú siluetu postavy. Korzety a korzetové živôtiky skombinované so širokou sukňou, ale aj rozviate sukne s vysokým rozparkom až po začiatok stehna, prípadne veľmi sexi pôsobiace sukne so skrátenou prednou časťou – to sú modely, ktoré si rozhodne môžete obliecť do spoločnosti. Aj keď tohtoročná sezóna je o niečo skromnejšia na zdobenie krásnou čipkou a jemnou transparentnosťou, nič tým nepokazíte.

Čo sa farebnosti týka, jemné púdrové farby sú stále veľmi dobrou voľbou, rovnako ako napr. čierna, červená, bordová, prípadne petrolejová. Z materiálov sú vhodné mušelíny, šifóny alebo satén.

Pri výbere spoločenských šiat je však vždy potrebné brať do úvahy aj vek a typ postavy dámy a tiež typ spoločenskej udalosti.

dámska móda

Dámska móda vhodná do práce i na špeciálne udalosti

Dámska móda a svadobné šaty…

Dámska móda prináša každý rok nové trendy aj v svadobných šatách. Tento rok sa svadobné šaty opäť vracajú ku klasickej snehovo bielej farbe. Nádherné široké a objemnejšie strihy svadobných šiat budú však oveľa menej zdobené, na rozdiel od úzkych šiat kopírujúcich siluetu postavy, ktoré budú práve vďaka bohatému zdobeniu získavať na objeme. Bohatosť a objem je postavený hlavne na vrstvení jemných materiálov, akým je napríklad tyl. Vyšívaný a bohato zdobený tyl zase dodá svadobným šatám noblesu a šmrnc. Jemná priehľadnosť v podobe čipiek, ale aj miešanie denného a slávnostného štýlu, to je tiež dámska móda pre rok 2015.