Čaro brušného tanca, ako spojenia ladných pohybov a radostných emócií

Čo vám napadne ako prvé, keď sa povie brušný tanec? Orient, zvodné pohyby, krásne šaty a šperky a samozrejme úžasné predstavenie. To všetko a ešte omnoho viac sa spája s týmto krásnym druhom tanca. Tanec je skutočne sprevádzaný zvodnými a peknými pohybmi, ktoré lákajú všetkých divákov na parket. Jeho pôvod by sme mohli zaradiť do orientálnych krajín, a jeho prvé podoby by sme hľadali na území Malej Ázie.

brušný tanec

Brušný tanec prináša množstvo pozitív pre ženy

Ako sa tancuje brušný tanec?

Hoci sa brušný tanec nazýva podľa brušnej časti tela, tento tanec sa tancuje celým telom. Často vidíme, ako tanečnice prechádzajú celou choreografiou používajúc pritom najmä nohy, trup, panvu a ruky. Ide teda o ladné pohyby, ktoré spájajú celé telo. Brušný tanec je považovaný za exotický a veľmi atraktívny. Aj na Slovensku nájde množstvo svojich priaznivcov.

Exotika na večierku

Tancovanie sa učí v rôznych školách exotického tanca. Tieto školy vychovávajú budúce generácie skvelých tanečníkov. Svoje umenie potom zužitkujú na rôznych oslavách a akciách, na ktoré sú často krát pozývaní. Exotický tanec nájde svoje miesto na narodeninovej oslave či na firemnej párty. Avšak nielen klasické párty sú na tento tanec ako stvorené. Napríklad aj svadobné večierky sú tým pravým miestom, kde brušný tanec vynikne. Vdýchne tú pravú romantiku a vášeň, ktorá čerstvých mladomanželov zaručene spája. Mnohí diváci a hostia večierkov takéto predstavenie vidia po prvý raz. Preto vždy odchádzajú z predstavenia s veľmi dobrým pocitom a neopísateľným zážitkom. Brušný tanec vdýchne čaro orientu na každú párty. Priestor sa tak stane exotickejším a hostia sa cítia doslova ako na dovolenke.

brušný tanec

Skvelý tip ako sa udržať vo forme a pritom sa zabaviť

Druhy brušného tanca

Brušný tanec je spojením hneď niekoľkých vlastností. Ladnosti pohybov, exotiky ale aj vášne, radosti a dobrej energie. Orientálne tance sú etnickými tancami. Aj preto sa pomocou nich cítime, akoby sme sa stali súčasťou inej kultúry. Brušné tance tancujú tanečníčky nielen sólo ale aj v rámci skupiny. Jedna tanečnica navodí komornejšiu atmosféru s nádychom súkromia a skupina zasa viacnásobný zážitok a radosť z tanca. Ak by ste sa takýto tanec chceli naučiť, existuje hneď niekoľko druhov. Zážitkovými tancami sú napríklad tie, pri ktorých sa používajú veľké a efektné vejáre, krídla, látky a pod… Na výber máte indické, bollywoodske tance, moderné či klasické orientálne tance. Dámy budú určite nadšené najmä krásnymi sukňami, oblečením a doplnkami, ktoré pôsobia veľmi luxusne.