2din autorádio, ktorého úžitkové vlastnosti ocenia aj vaši spolucestujúci!

Pýtate sa, kde nájsť kvalitné multimediálne 2din autorádio, čo by vám uľahčilo a zároveň spríjemnilo cestovanie? Dnes nie je vôbec problémom nájsť, ale skôr vybrať si kvalitný model pre čo najjednoduchšiu manipuláciu v aute. Prednosťou tohto multimediálneho príslušenstva do auta je veľký prehľadný panel, pričom celkové rozmery autorádia nepresahujú 180 x 100 mm.

2din autorádio

2din autorádio ocenia aj spolucestujúci.

Tisíc a jeden model 2din autorádia

Pre „klasikov“ je dobrou správou, že stále nájdu aj spomedzi tej najbohatšej ponuky tlačidlové 2din autorádio bez dotykového displeja. Ceny týchto modelov nie sú vôbec najnižšie a neumožňujú odnímanie čelného panelu. Pre niektorých výhodou, pre iných viac trápením sú rozmerné tlačidlá, s ktorými sa pri rýchlej manipulácii pracuje ťažšie. Rozmerný číselník sa mnohí rozhodli nahradiť dotykovým ovládaním na LCD displeji. Orientácia v menu je jednoduchšia, s autorádiom pracujete rýchlejšie a pritom sa plne dokážete sústrediť na cestu. Aj to najlepšie 2din autorádio využívajte rozumne! Má vám uľahčiť komunikáciu a poskytnúť chvíľkové odreagovanie za volantom. Výhodou pre vás má byť napríklad pripojenie ku kompatibilnému iPhonu pomocou jediného USB kábla. Takéto ovládanie so sebou prináša minimálne časové straty. Pre 2din autorádio má byť „povinnou výbavou“ technológia bluetooth. Tak si budete užívať telefonovanie pomocou bezdrôtového pripojenia, môžete streamovať hudbu a všetky akustické parametre prispôsobovať podľa svojich potrieb.

2din autorádio

2din autorádio využívajte rozumne.

Čo ponúka 2din autorádio pre ešte väčších „znalcov“ za volantom?

Pre náročnejších užívateľov je k dispozícii vynovený model 2din autorádia so zrkadlením navigácie, vstupom pre parkovaciu kameru, pripojením na externý subwoofer a celkovým výstupným výkonom 4 x 55 W. Dnes už vďaka tým najnovším operačným systémom dostávate aktuálne informácie o doprave a navigáciu v reálnom čase. Výhodou je, ak dostupné 2din autorádio disponuje novou funkciou „eyes free“. V praxi to znamená, že pripojíte telefón cez kábel a môžete prijímať hovory, odpovedať na textové správy či ovládať prehrávanie skladieb bez toho, aby ste dianie na ceste „spustili z očí“. Viaceré funkcie ovládate hlasom, čím si zvyšujete vlastný komfort a istotu za volantom.